A civil szervezet az elkészített beszámolóját, valamint közhasznúsági mellékletét köteles minden év május 31. napjáig letétbe helyezni.
A beszámolót, illetve a közhasznúsági mellékletet, az elektronikus eljárásra kötelezett szervezet elektronikusan (az ún. Ügyfélkapun keresztül), egyéb esetben papír alapon – eredetben vagy hitelesített másolatban – megküldi az Országos Bírósági Hivatal (OBH)- 1363 Budapest, Pf.24. – részére, vagy személyesen is leadhatja az OBH Országos Nyilvántartási Iroda Ügyfélszolgálati Irodájában (1055 Bp., Szalay u. 16.).
A beszámolók gyors és hatékony feldolgozása és az ügytorlódás elkerülése érdekében kérjük, hogy a beküldésnek csak egyik útját szíveskedjenek választani.
Az Országos Nyilvántartási Iroda ügyfélfogadási ideje, telefonon és személyesen:
Hétfő-Csütörtök: 9.00-16.00 óra
Péntek: 9.00-13.00 ór
Telefon:
+36-1/354-4165
+36-1/354-4115
+36-1/354-4295
Ebben az időszakban a telefonhívások száma is megnövekszik. Amennyiben munkatársaink a leterhelt telefonvonalak miatt nem elérhetőek, kérjük, hogy kérdéseiket a civilinfo@obh.birosag.hu e-mail címen tegyék fel, minden esetben választ fogunk adni.
Felhívjuk a civil szervezetek szíves figyelmét, hogy az OBH frissítette a már meglévő nyomtatványokat a korábbi évekre vonatkozó beszámolók benyújtásának megkönnyítése érdekében, valamint bővítette az alábbi nyomtatványverziókkal, hogy ezzel is segítséget nyújtson a civil szervezetek számára.
Az új nyomtatványok a http://birosag.hu/allampolgaroknak/civil-szervezetek/civil-eljaras-soran-alkalmazando-nyomtatvanyok-okirat-sablonok oldalon érhetőek el. Kérjük, hogy a problémamentes feldolgozás érdekében, amennyiben a beszámolót postai úton kívánják előterjeszteni, úgy a P jelzésű nyomtatványokat szíveskedjenek kitölteni!
(Forrás: www.civilhirugynokseg.hu)