Olvasóbarát és Google-barát egyszázalékos oldalt csinálni nem könnyű. Pedig a nonprofit szervezetek számára az 1%-os kampány a forrásteremtés egyik sarokköve. Nonprofit SEO útmutató lépésről lépésre.
A Google-ban az adófizetők egy átlagos hónapban 12-16 ezer alkalommal indítanak keresést azzal a szándékkal, hogy adójuk 1 százalékáról rendelkezzenek. Nyáron és ősszel kevesen keresnek (ám ekkor is van forgalom a témában). Áprilisban és májusban tetőzik az érdeklődés: ebben a két hónapban milliós nagyságrendben indítanak keresést. Készítettünk egy alapos útmutatót, hogyan tudjátok elkészíteni a saját szervezetetek weboldalán azt a tartalmat, ami alkalmas lesz arra, hogy a Google a TOP találatok között hozza. Nem a fizetett hirdetések, hanem az organikus találatok között, amelyekért nem kell fizetni. Az útmutatót itt éritek el: https://zetra.hu/ado-1-szazalek-google-ban/
Hogy kerülj előre a Google-ban “adó 1%” kulcsszóra?