Ha március közepéig összegyűlik 20.000 #laysmosoly, akkor a márka 5 millió forinttal támogatja a gyerekek mindennapjait szebbé tevő Mosolyfestők Alapítványt. Színészek, zenészek és a különböző közéleti személyiségek álltak be a Mosolykampány mögé, a kampány arca pedig Istenes Bence, akivel a következő hónapokban tévéreklámban, online csatornákon, outdoor-felületeken is találkozhatunk.
A Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviseletében Buzder-Lantos Nikoletta marketingigazgató elmondta: „Szerettünk volna egy olyan kampányt felépíteni, ami túlmutat a szokásos szempontokon és tényleg képes lehet a borús téli napokon mosolyt csalni az emberek arcára. Nagyon örülünk, hogy ennyien úgy érezték, szívesen segítenek nekünk, és persze az Alapítványnak. Bízunk benne, hogy összejön a húszezer hashtagelt fotó, mert fontosnak tartjuk azt, amivel a Mosolyfestők foglalkoznak, ezért is döntöttünk úgy, hogy őket vonjuk be a kezdeményezésbe.”
A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá – főként gyermekek számára fenntartott – intézmények falait. Az elmúlt években már több mint 500 négyzetméternyi felületet dekoráltak iskolákban, óvodákban, vagy például kórházakban. Munkájuk során nagy örömmel vonnak be dolgozókat, helyi lakosokat, sőt, általában az érintett gyerekek is nagy lelkesedéssel segítenek.
Saját bevallásuk szerint is komoly mérföldkőhöz érkeztek akkor, amikor a Lay’s megkereste őket, hiszen ez mind az ismertségüket, mind az anyagi lehetőségeiket tekintve hatalmas lépés. Sikeres kampány esetén még több gyermek arcára tudnak majd mosolyt festeni, így ők is nagyon szurkolnak, hogy még több fotó készüljön a Lay’s zacskókkal, és senki ne felejtse el a hashtaget odaírni.
(Forrás: www.civilhirugynokseg.hu)