Pályázati felhívás – Civil szervezetek üzleti ötleteinek felkarolása

A CivilSegéd Közhasznú Alapítvány pályázatot hirdet civil szervezetek számára Civil szervezetek üzleti ötleteinek felkarolása címmel, melynek célja olyan társadalmi innovációk és közösségi vállalkozások elindítása, amelyek a szervezetek fenntarthatóságát erősítik.

A pályázat keretében szakértőink segítségével támogatást nyújtunk közösségi szolgáltatások üzleti modelljének és marketingtervének kidolgozásában öt szervezet számára.

Pályázni 2016. október 17. és 2017. február 6. között folyamatosan lehet.

A pályázat célja

A CivilSegéd Közhasznú Alapítvány pályázatot hirdet civil szervezetek számáraCivil szervezetek üzleti ötleteinek felkarolása címmel, melynek célja olyan társadalmi innovációk és közösségi vállalkozások elindítása, amelyek a szervezetek fenntarthatóságát erősítik.

A pályázat keretében szakértőink segítségével támogatást nyújtunk közösségi szolgáltatások üzleti modelljének és marketingtervének kidolgozásában öt szervezetszámára.

Pályázni 2016. október 17. és 2017. február 6. között folyamatosan lehet.

A pályázó szervezetek irányába támasztott minimum elvárások:

Pályázat hibátlan beküldése, a pályázati adatlap alapján.

A megvalósítandó ötlet megfelelő megfogalmazása, bemutatása.

Folyamatos e-mail és telefonos kommunikáció biztosítása a CivilSegéd Alapítvány munkatársaival.

Részvétel a kiválasztást megelőző prezentációs napon.

A CivilSegéd Alapítvány által a pályázók figyelmébe ajánlott alapelvek:

Alaposság: Elengedő idő biztosítása a projekt előkészítéséhez.

Célorientáltság: Legyen egyértelmű a kezdetetektől, hogy meddig szeretne a projekt eljutni.

Elismerés: A támogató közreadása a saját csatornákon.

Megvalósítás: Ne dolgozzon senki a fióknak, a projekteknek életre kell kelniük.

Nyílt kommunikáció: Ne legyen lehetősége a félreértéseknek.

Titoktartás: Tiszteljük egymás üzleti titkait.

A prezentációs – és fejlesztő napok helyszíne

Szekszárd, Táncsics Mihály u. 2. (az Ifjúsági Unió Szekszárd klubhelyisége)

A pályázat megvalósítsa

A beérkezett pályázatok értékelését követően, 2016. november 7. és 2017. február 24. között kerülnek lebonyolításra a prezentációs napok, melyeken a sikeresen pályázók mutatják be közösségi vállalkozás ötleteiket a szakemberekből álló zsűri előtt. A zsűritagok a for-profit szektor prominens képviselői közül kerülnek ki, akik kiválasztják azt az öt szervezet, amelyeknek térítésmentesen elkészítjük és a nyomon követjük üzleti modelljét és marketingtervét.

Az üzleti modell és marketingtervet kidolgozó fejlesztő alkalmakon minden szervezettől legalább két fő részvételét kérjük. A fejlesztő alkalmak pontos időpontját egyeztetjük a szervezetekkel.

Szükséges eszközök, anyagok

Fontos, hogy a fejlesztő alkalmakra minden szervezet hozza magával a projektötlet kapcsán már meglévőminden olyan anyagot, amely a közös munkához szükséges lehet.

A CivilSegéd Alapítvány biztosítja a helyszínen való ellátást és prezentációs eszközöket.

Kommunikáció és népszerűsítés

A CivilSegéd Alapítvány számára nagyon fontos, hogy kézzel fogható módon, felmutatható legyen a program eredménye és azokat kommunikálni lehessen az esemény után közvetlenül illetve később is. Ennek érdekében mindenkit értékelő lap kitöltésére fogunk kérni a fejlesztő esemény végén.

Továbbá szeretnénk a megvalósult eredményeket után követni, aminek formáját a fejlesztési folyamat során fogjuk közösen meghatározni.

Kérjük, hogy a projektek megvalósulása kapcsán tüntessétek fel a CivilSegéd Alapítvány logóját.

A lebonyolítás és a program megvalósítása a jelentkezők számától és a nyertesek aktivitásától függően változhat.

A pályázatokat elektronikusan az alapitvany@civilseged.hu címre várjuk.

CivilSegéd Közhasznú Alapítvány

Székhely: 7100 Szekszárd, Széchenyi utca 32.

Telefonszám: 74/999-152; 30/523-3338

E-mail: alapitvany@civilseged.hu

Pályázati feltételek és adatlap letölthető itt:

http://civilseged.hu/index.php/magunkrol/rolunk-irtak/156-palyazati-felhivas-civil-szervezetek-uzleti-otleteinek-felkarolasa

(Forrás: www.civilseged.hu)

Scroll to Top